Revelstoke en Radiumhotsprings - Reisverslag uit Penticton, Canada van familie Reinders - WaarBenJij.nu Revelstoke en Radiumhotsprings - Reisverslag uit Penticton, Canada van familie Reinders - WaarBenJij.nu

Revelstoke en Radiumhotsprings

Blijf op de hoogte en volg familie Reinders

27 Juni 2017 | Canada, Penticton

25 juni
We staan weer om 7.00 uur op, ontbijten, douchen en richting Revelstoke. Gaan nog even langs de liquorstore en dan via de toeristische route. Een mooie rit!
In Revelstoke wandelen we wat door het stadje en halen een pizza, die nemen we mee want we gaan de Meadows in the Sky Parkway doen, we gaan 1600 meter stijgen en hij is 26 km lang en leidt naar de subalpine wildflower meadow of Mount Revelstoke N.P. Er zijn verschillende uitkijkpunten en bij een van die punten eten we lekker onze pizza op, met werkelijk een prachtig uitzicht.
Na 20 km is de weg afgesloten voor verkeer maar mogen we wel verder lopen, we lopen een aardig stuk maar als we horen dat we nog 40 minuten moeten voor we bij de sneeuwgrens zijn keren we terug.
We gaan nu richting camping, het inchecken gaat snel want we hebben deze camping van te voren geboekt.
Mark, Jacq en Naomi gaan zwemmen, Ap en ik gaan even kijken en foto's maken.
We drinken wat bij de camper en halen het eten uit de vriezer want we moeten koken vandaag er is niets in de buurt.
We eten boontjes, gebakken aardappelen en kip op de barbecue . Het smaakt want alles is op. Na het eten ziet Naomi de dag voor gezien.
We doen een spelletje Skipboo en Mark wint. Allemaal douchen en lekker naar bed.

26 juni
We zijn weer om een uur of 7 uit de veren. Ontbijten , wassen en we gaan weer verder. Ons doel is vandaag Radium Hot Spring. We gaan eerst tanken en Jacq en ik gaan snel nog wat boodschappen inslaan.
Het is ook vandaag weer een prachtige rit, jammer alleen geen wildlife gezien.
Lunchen onderweg en de chauffeurs wisselen van plaats.
We komen aan op Canyon RV Resort en krijgen een pion om op onze plek te zetten bij de kreek want wij gaan gelijk naar de Hotsprings.
Heerlijk een tijdje liggen dobberen in het water daar, er was een bad met water van 39C en een bad van 30C. Handdoeken daar gehuurd scheelt ons weer was en natte troep. Eenmaal in het bad begon het te regenen, maar dat was eigenlijk wel lekker.
Toen we eenmaal teruggingen begon het echt te hozen, maar toen zaten we net hoog en droog in de camper! Zien onderweg nog een Bighorn Sheep
We gaan gelijk door uit eten, maar wachten wel even de buisframe voor we ons uit de camper wagen.
Heerlijk gegeten en Naomi vermaakte een groep jongelui en had zelf de grootste lol.
Daarna gaan we richting de camping en Naomi kruipt lekker onder de wol na een lange en vermoeiende dag.
Mark ontsteekt het vuur zodat we niet zoveel last hebben van muggen, want bij de kreek is wel leuk maar betekend ook veel muggen!

• 27 Juni 2017 - 06:41

Stephanie:

Jaaaaaaaaa, ik ben erbij

• 27 Juni 2017 - 08:30

Peggy:

Ook ik volg jullie nu

• 27 Juni 2017 - 10:05

Johan En Wil:

Hoi jongelui klinkt allemaal weer super, zo,n hotspring lijkt mij ook wel wat! Trouwens die foto met Jacq. En Naomi is leuk maar die achtergrond is werkelijk schitterend !!!!
    Liefs van ons en we wachten weer op een vervolg.

• 27 Juni 2017 - 14:28

Cisca:

Wow weer; ik wou dat ik er bij was. Vond Naomi het water niet te warm?

• 27 Juni 2017 - 18:11

Karin:

heerlijke reis jongens, GENIETEN
    En wij genieten van jullie verslag en foto,s en berichtjes.

• 27 Juni 2017 - 19:04

Joop Riksman:

hoi lieverds, we volgen jullie op de voet en genieten van foto's en verslag.
    liefs opa en Oma R xxxxxx

• 28 Juni 2017 - 06:44